fredag 16 mars 2012

my kind of luck

När jag äntligen får blogglust, tror ni inte att internet muppar för mig? haha.
aja, vad har jag gjort i veckan då?

I måndags efter skolan så åkte jag o leta lite jobb, lämnade CV o så. åkte hem och senare på kvällen så träffade jag pontus o efter ett tag kom även stoffe. Vi gjorde typ inget, stog ute o prata oså. I tisdags så slutade jag sent (som vanligt) så drog hem och chilladeee. I Onsdags så fyllde min bästa vän linette år, HELA 18 ÅR!!!!!!!! grattis i efterskott gumman! <3 Så efter skolan så drog jag hem till henne och firade henne lite, markus tittade förbi ett tag också. Kvällen slutade med att jag och jeanina låg i soffan och glodde på harry potter medans linette låg i den andra soffan med magont :(
Sen igår så var det skolan, det hände ju en liten incident där, och sen så åkte jag hem, åt lite oså. Sen vare DANS! så himla kul, oavsett humör så blir man alltid glad på ngt sätt :D

Så där fick ni en lite mini uppdate! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- Jag granskar alltid kommentarerna, vilket ger mig möjlighet att svara på era frågor
- Jag gör både bloglovin- & blogkeenbyte, det är bara att fråga
- Läs inlägget innan du kommenterar så kanske du får svar på din fråga
- Tipsa gärna om tävlingar, dagens blogg och liknande
- Har du en facebooksida för din blogg? Skriv en kommentar så gör vi ett fblike-byte!