onsdag 28 mars 2012

Rullar eller glider tåg?

Tänkte skriva en liten rolig rubrik, men visste inte om tåg rullande eller gled, så det sket sig :(
Idag när jag vaknade så kände jag mig ungefär som dödens syster. Eller något. Trött var jag, o död kände jag mig också. Är ganska så spänd inför dagen, det . känns som om det blir en bra dag idag (peppar peppar ta i trä) har ganska så chill lektioner, först mediaproduktion, sen matte, geografi och till sist spanska. Det är spankalektionerna som är roligast då jag får vara med mina två fina tjejer, My och Linette! Mucho happy :D

Juste, har klackar på mig idag, så vi får se hur mina fötter mår ikväll ;) ska in till stan o springa och grejer, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- Jag granskar alltid kommentarerna, vilket ger mig möjlighet att svara på era frågor
- Jag gör både bloglovin- & blogkeenbyte, det är bara att fråga
- Läs inlägget innan du kommenterar så kanske du får svar på din fråga
- Tipsa gärna om tävlingar, dagens blogg och liknande
- Har du en facebooksida för din blogg? Skriv en kommentar så gör vi ett fblike-byte!