tisdag 17 juli 2012

In da estockholmo

Igår fyllde jag 18 år!!!! Fatta vad Najs, jag tror jag dör lite..! Natta, Emma, Hampus o Linus va med mig hela natten, vi kolla film o höll på, jag o natta tog en snabbis ner till Rättvik, o där träffa vi massa människor :D sen på morgonen vid halv 8 så vart jag väckt av familjen med tårta och sång, mycket mysigt. Fick även presenter då, och jag fick 2000:- OCH EN BIL!!!! Så himla ballt. Jag Felicia Hafström har en alldeles egen bil. WOHO!
Sen så åkte jag till Rättvik, och satte mig på tåget hem till Stockholm. Mamma hämtade upp mig i Upplandsväsby, och när jag kom hem så fick jag rosa foppatofflor med lite bling på :D sen gick jag o la mig för sov bara 1 timme den natten. Vaknade av att fina bästis kom, vi kramades i flera minuter, hihi. Sen vart det mat, TACOS! Så himla gott! Efter det fick jag lite presenter av mamma och Micke :D
5000:- till körkort (tror jag har fått 15000:- till det nu totalt), massa smink, mobilskal, två parfymer, björnborg bikini, en våg med klocka (en hint till mig eller? ;)), rosa rakhyvel och 6 blad, neccesär, bodylotion :D kalasbra saker!
Har även fått ett par örhängen av fina Mickis, och en biobiljett av Mysan :D
Efter presentöppning så gjorde jag o My oss iordning, och sen så gick vi till O'learys och tog oss en varsin drink! Första lagliga, woop woop! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- Jag granskar alltid kommentarerna, vilket ger mig möjlighet att svara på era frågor
- Jag gör både bloglovin- & blogkeenbyte, det är bara att fråga
- Läs inlägget innan du kommenterar så kanske du får svar på din fråga
- Tipsa gärna om tävlingar, dagens blogg och liknande
- Har du en facebooksida för din blogg? Skriv en kommentar så gör vi ett fblike-byte!