tisdag 10 juli 2012

SOMMAR 2012! - del 2


jag o noah



jag o min nya bestis

emma, jag, jesse, jimmy

jesse, linus, hampus

smile baby, smile

jag, emma & Jossan taggar till bingsjöstämman!

jimmy o kön till mercan

Jag o nattiis 

broder tobbe jaaao, haha 

porrflisan o porrlinnea

borta tobbe o jaag

alkisnatta

randomsnubbe, linnea

jag o jacqi på moppen. Som jag är grym på att köra btw. Går som blixten

käkatlite blåbär

emma o jaag

KÖRDE för första gången, hehe. Grymt o grejer, växlade nästan själv


noah fyllde 6 (!!) år, så far bakade "lite" maränger

chillar i regnet litesådär

natta, billy, filip, mattias

soeta, natta & billy

natta o jag

matte, billy & filip
galnebilly

matte, galen grapp

finis <3



linnea, jag & natta påväg till falun, o sen till borlänge



saga, natta, julia, jag, linnea












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- Jag granskar alltid kommentarerna, vilket ger mig möjlighet att svara på era frågor
- Jag gör både bloglovin- & blogkeenbyte, det är bara att fråga
- Läs inlägget innan du kommenterar så kanske du får svar på din fråga
- Tipsa gärna om tävlingar, dagens blogg och liknande
- Har du en facebooksida för din blogg? Skriv en kommentar så gör vi ett fblike-byte!