måndag 27 augusti 2012

chillar o plattar håret

Jobbet idag gick bra, men det var så jävla kallt så jag tror jag smäller av. Det kändes som om det typ var september eller något. Menmen, bra gick det, sen drog vi till ica, köpte oboy och ingredienser till en chokladkaka som jag bakade till frukost :D Galet goooood! Sen har jag bara kollat på One tree Hill och plattat håret, blev nyss klar, så väntar på att klockan ska bli hel så att jag o My ska åka till skolan.
Jag kom o tänka på en grej idag, jag hade egentligen inte behövt ha några lektioner på måndagar.. Vi har Sam B och Spanska 3 idag, samB har jag redan gått (valde att gå den igen för att jag vill ha högre betyg), och spanska steg tre har jag valt som inviduellt val (behövdes inte heller iom att jag hade tillräckligt med poäng, men vil ha meritpoäng så att jag kommer in på högskola/universitet). Känner mig som värsta pluggisen eller något. Skrattretande för dem som känner mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- Jag granskar alltid kommentarerna, vilket ger mig möjlighet att svara på era frågor
- Jag gör både bloglovin- & blogkeenbyte, det är bara att fråga
- Läs inlägget innan du kommenterar så kanske du får svar på din fråga
- Tipsa gärna om tävlingar, dagens blogg och liknande
- Har du en facebooksida för din blogg? Skriv en kommentar så gör vi ett fblike-byte!