tisdag 28 augusti 2012

Godnatt världen

Dansen idag ägde. Så jävla kul så tror jag dör lite. När vi var påväg hem så dansade o lekte vi på tåget och när vi gick till bussen. Där träffade vi Jesper, stackarn som fick stå ut med att sitta med oss på bussen ;) flippare bah kör!!
När vi kom till My satte vi på musik i högtalarna och bara dansa. Sen åt vi lite, duscha och nu ligger vi här i sängen. Mysan sover redan, o jag lyssnar på lite musik, och ska snart somna in till den. Hatar att sova utan någon och utan musik/film. Nu vet ni det om mig. Kyss o godnatt, <3 class="separator" div="div" style="clear: both; text-align: center;">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- Jag granskar alltid kommentarerna, vilket ger mig möjlighet att svara på era frågor
- Jag gör både bloglovin- & blogkeenbyte, det är bara att fråga
- Läs inlägget innan du kommenterar så kanske du får svar på din fråga
- Tipsa gärna om tävlingar, dagens blogg och liknande
- Har du en facebooksida för din blogg? Skriv en kommentar så gör vi ett fblike-byte!