onsdag 29 augusti 2012

men tjenare

Tror inte att jag skrev något igår, hehe.
Hände inte så mycket, va med mysan lite, drog hem. När jag kom hem så hade jag fått ett brev från skatteverket, har fått tillbaka 1500:- i skatt. Woop woop, haha. Men bättre än inget (vilket jag har nu, har 0.10 öre på kontot, hehe). Plugga lite körkortsteori, och sen åkte jag ut och körde. Körde för andra gången igår, körde runt lite, och sen körde jag hem!! så galet glad och stolt över mig själv, körde i trafikljus, mycket trafik,gaanska så hög hastighet (70 km timen typ, hehe). Fick bara motorstopp en gång, o då va vi typ hemma, hihi. Ska upp till far min nästa helg och jobba, ska se till att fixa min bil då, så att jag kan ta ner den så att min fru får köra den, och sen så att jag har den!


240 is the shit!
Gammal men frän. Ska se till att bygga in galet bra ljud, och sen vill jag fixa så att den blir mattsvart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- Jag granskar alltid kommentarerna, vilket ger mig möjlighet att svara på era frågor
- Jag gör både bloglovin- & blogkeenbyte, det är bara att fråga
- Läs inlägget innan du kommenterar så kanske du får svar på din fråga
- Tipsa gärna om tävlingar, dagens blogg och liknande
- Har du en facebooksida för din blogg? Skriv en kommentar så gör vi ett fblike-byte!