söndag 26 augusti 2012

Övningskör och jobb, håller jag på att bli vuxen?

Övningskörde ju idag (för någon timme sen), och jag tycker att det gick kalas. Ovant, men det känns bra. Nu jävlar ska jag satsa och ta det där himla körkortet. Har ju en bil, så nu är det bara kortet som gäller. Övade på koppling och växla, typ basgrejer och så.

Nu ska jag platta klart mitt hår (fattar egentligen inte varför, det kommer bli vågigt tills imrn, och när jag jobbar kommer det bli lockigt om det är fuktigt i luften. men what ever), och sen ska jag sova. Alarmet står på 04.40, känns ju förjävla bra. Kommer gå upp den tiden varje måndag och fredag 10 veckor nu framöver, woop woop. Men behöver pengar, så det stör mig inte så mycket än. Sen så jobbar jag ju med bästa vännen My, och vi pratar hela tiden så då går tiden mycket snabbare.
__________________________________________________________________



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- Jag granskar alltid kommentarerna, vilket ger mig möjlighet att svara på era frågor
- Jag gör både bloglovin- & blogkeenbyte, det är bara att fråga
- Läs inlägget innan du kommenterar så kanske du får svar på din fråga
- Tipsa gärna om tävlingar, dagens blogg och liknande
- Har du en facebooksida för din blogg? Skriv en kommentar så gör vi ett fblike-byte!