fredag 21 september 2012

Filmtips

Är hemma och är sjuk idag, så för min del blir det att glo på film.
Tänkte dela med mig lite av mina filmtips till er också, jag kan ju inte ha kvar alla godingar för mig själv.
Jag gillar de flesta filmer, men mest action och äventyr. Komedi och barnfilmer är jag också helt såld på i och för sig. Jag vet inte om ni kan se men här är min Watchlist på Imdb. Filmer som jag har sett och kommande filmer som jag SKA se.

Aja, förutom mina favoritfilmer så kommer här lite andra tips på bra filmer:



Sherlock Holmes PosterSherlock Holmes: A Game of Shadows Poster
21 Jump Street PosterJohn Carter Poster 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- Jag granskar alltid kommentarerna, vilket ger mig möjlighet att svara på era frågor
- Jag gör både bloglovin- & blogkeenbyte, det är bara att fråga
- Läs inlägget innan du kommenterar så kanske du får svar på din fråga
- Tipsa gärna om tävlingar, dagens blogg och liknande
- Har du en facebooksida för din blogg? Skriv en kommentar så gör vi ett fblike-byte!