måndag 26 mars 2012

high on life!

Upptäckte precis att det snart har gått en vecka sedan jag uppdaterat. Sorry guys. Men har haft annat för mig (=inte haft internet och när jag väl har haft det har jag varit för lat för att blogga). Haha, undra egentligen hur många läsare jag har kvar? om ni fortfarande läser mina inlägg. Sämst. aja, what ever. Om ni verkligen vill följa med i mitt liv så finns ju alltid Facebook (Felicia Hafström), tumblr (hhafstrom.tumblr.com) och en nydligen upptäckt vän, instagram (hhafa).

ser jävligt typig ut. Men hade kanske bara en sådan dag? 

Life's a bitch and so am I.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- Jag granskar alltid kommentarerna, vilket ger mig möjlighet att svara på era frågor
- Jag gör både bloglovin- & blogkeenbyte, det är bara att fråga
- Läs inlägget innan du kommenterar så kanske du får svar på din fråga
- Tipsa gärna om tävlingar, dagens blogg och liknande
- Har du en facebooksida för din blogg? Skriv en kommentar så gör vi ett fblike-byte!