måndag 26 mars 2012

yes I'm smiling. But you're not the reason anymore

Idag har det varit skola, helt okej. När Linette kom så satt hon och jag o åt nutella i skolan, kalas!
Efter skolan så följde My med mig hem, vi har bestämt oss för hotell som vi ska bo på. Så på onsdag bokar vi resan!! Berättar då vart det är vi ska åka ;)
Nu så ligger jag i sängen och är så otroligt godissugen och kollar på Den sista dokusåpan. B-program, men har typ inget annat att kolla på.. funderar på att kolla om på alla säsonger av vänner eller något. Att göra läxor går ju inte lixom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- Jag granskar alltid kommentarerna, vilket ger mig möjlighet att svara på era frågor
- Jag gör både bloglovin- & blogkeenbyte, det är bara att fråga
- Läs inlägget innan du kommenterar så kanske du får svar på din fråga
- Tipsa gärna om tävlingar, dagens blogg och liknande
- Har du en facebooksida för din blogg? Skriv en kommentar så gör vi ett fblike-byte!